Outsourcing informatyczny
Opieka nad systemem informatycznym może być uciążliwa. Dlatego firmy często przekazują ten obowiązek podmiotowi zewnętrznemu.
Outsourcing zapewnia:
- obsługę informatyczną, pomoc oraz serwis, przy stałym i niskim poziomie kosztów
- utrzymanie aktualnego i nowoczesnego systemu informatycznego bez konieczności tworzenia własnego działu IT
- dostęp do najnowszych technologii i specjalistów, bez inwestowania własnych środków w pracowników i szkolenia
Obsługa IT
- systemy kopii bezpieczeństwa i bezpiecznej archiwizacji
- usługi serwisowe w pełnym zakresie programowym i sprzętowym
- pomoc przy wdrożeniach nowych rozwiązań, systemów i technologii
- kompleksowa i stała opieka nad siecią, oprogramowaniem i sprzętem
- rozbudowa lub unowocześnienie istniejącej infrastruktury informatycznej
- dostarczanie sprzętu komputerowego, akcesoriów oraz materiałów eksploatacyjnych
- konserwacja stacji roboczych i serwerów (czyszczenie, modyfikacje, konieczne naprawy)
- bieżąca konserwacja systemów operacyjnych (aktualizacje, reinstalacje, odwirusowywanie)
- konserwacja oprogramowania finansowo-księgowego i specjalistycznego (archiwizacje, itp.)
- wsparcie dla użytkowników i pomoc w rozwiązywaniu wszelkich problemów informatycznych
- prowadzenie aktualnej ewidencji zainstalowanego oprogramowania i sprzętu komputerowego
- tworzenie i porządkowanie polityki licencyjnej oprogramowania używanego w przedsiębiorstwie
- konfiguracje sprzętu i oprogramowania oraz inne prace związane z utrzymaniem systemu informatycznego
- wprowadzenie polityki bezpieczeństwa (zabezpieczenie poufnych i ważnych danych, przed nieautoryzowanym dostępem) - audyty bezpieczeństwa, administracje, monitorowanie i zabezpieczanie dostępu do sieci
Gwarantujemy :
- dostosowanie do wymagań i oczekiwań zleceniodawcy
- konkurencyjne ceny i elastyczność przy ustalaniu warunków współpracy
- przeprowadzanie prac w czasie niekolidującym z funkcjonowaniem firmy