Outsourcing informatyczny

Opieka nad systemem informatycznym może być uciążliwa. Dlatego firmy często przekazują ten obowiązek podmiotowi zewnętrznemu.

Outsourcing zapewnia:

Obsługa IT

  • systemy kopii bezpieczeństwa i bezpiecznej archiwizacji
  • usługi serwisowe w pełnym zakresie programowym i sprzętowym
  • pomoc przy wdrożeniach nowych rozwiązań, systemów i technologii
  • kompleksowa i stała opieka nad siecią, oprogramowaniem i sprzętem
  • rozbudowa lub unowocześnienie istniejącej infrastruktury informatycznej
  • dostarczanie sprzętu komputerowego, akcesoriów oraz materiałów eksploatacyjnych
  • konserwacja stacji roboczych i serwerów (czyszczenie, modyfikacje, konieczne naprawy)
  • bieżąca konserwacja systemów operacyjnych (aktualizacje, reinstalacje, odwirusowywanie)
  • konserwacja oprogramowania finansowo-księgowego i specjalistycznego (archiwizacje, itp.)
  • wsparcie dla użytkowników i pomoc w rozwiązywaniu wszelkich problemów informatycznych
  • prowadzenie aktualnej ewidencji zainstalowanego oprogramowania i sprzętu komputerowego
  • tworzenie i porządkowanie polityki licencyjnej oprogramowania używanego w przedsiębiorstwie
  • konfiguracje sprzętu i oprogramowania oraz inne prace związane z utrzymaniem systemu informatycznego
  • wprowadzenie polityki bezpieczeństwa (zabezpieczenie poufnych i ważnych danych, przed nieautoryzowanym dostępem) - audyty bezpieczeństwa, administracje, monitorowanie i zabezpieczanie dostępu do sieci

Gwarantujemy :

  • dostosowanie do wymagań i oczekiwań zleceniodawcy
  • konkurencyjne ceny i elastyczność przy ustalaniu warunków współpracy
  • przeprowadzanie prac w czasie niekolidującym z funkcjonowaniem firmy